wie weet een goede vervanger voor fotoshop op de iPad?

ik zoek een app met veel functionaliteit (dus geen photoshop express) het liefst onder de 10 euro maar het mag ook wel meer zijn

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Photoforge2 is er ( wel voor ipod en iphone ipad weer ik niet zeker)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het ligt aan wat voor functionaliteit je zoekt. Als je bestaande foto's wil manipuleren (waar photoshop voor bedoeld is) dan zal je nooit veel functionaliteit vinden zonder meerdere apps te installeren.

Als je wil tekenen, moet je eens naar Sketchbook Pro van Autodesk kijken.