Waarom blijven mijn bookmarks in Chrome niet op alfabetische volgorde staan?

Het gaat om een lange lijst bookmarks in een van mijn mappen. Als ik 'sorteren op titel' kies, dan springt alles netjes in volgorde, en een seconde later springt het weer door elkaar. Zou de lijst (+/- 40) te lang kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

Dat is een van de vele 'errors' die opgetreden zijn na de grote update in November 2011.

Automatisch sorteren gebeurt niet meer, je éigen bookmarks op de 'tab-page' is niet meer standaard (zonder extra onofficiële plugins) beschikbaar en zo is er nog een hele waslijst met mogelijkheden die er niet meer zijn.

Dit is door heel veel, voornamelijk op zakelijk gebied, aangekaart door gebruikers van deze browser.

Ikzelf heb zo'n 800-830 bookmarks in de lijst staan.
Ook bij mij verspringt de boel weer naar de 'laatst toegevoegde bookmark', in plaats van alfabetisch, ook al heb ik, net als jij, deze gesorteerd.

Bij mij gebeurt dit soms tweemaal per dag op onverklaarbare wijze, maar meestal na het uit/aan- zetten van de computer.

Heel vervelend, is veel melding van gemaakt, maar Google wil of kan er niets aan veranderen.

Ik weet uit bronnen dichtbij de technische afdeling van Google's Chrome browser, dat in Maart 2013 een nieuwe grote update op de planning staat, hopelijk doen ze wat met de mijns inziens erg belangrijke en niet te negeren klachten van hun gebruikers.

Mijn advies:
Tot Maart 2013 afwachten en het maar accepteren.

Er zijn, zoals vooraf aangegeven, wel plugins beschikbaar die dit wél mogelijk maken, maar er zijn dáárover meldingen bekend dat deze de gehele browser keer op keer laten crashen en dat je je héle bookmark-lijst kwijt bent. En dat wil je ook niet, denk ik ..