Hoe veilig is Asus Face Logon?

Zit standaard in de laptop, maar... is het erg onveilig in de zin van dat als je er een foto voor houdt, de software het account gewoon opent? Het is vooral voor gebruik op school, dus als mensen hun smartphone met mijn facebook foto er voor houden, wil ik natuurlijk niet dat mijn laptop braaf inlogt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Veiliger dan het niet gebruiken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik snap dat het z'n veiligheidsrisico's heeft, maar het gaat er om dat hij niet reageert op elke willekeurige foto van mij die er voor gehouden wordt. Ik snap best dat getrainde hackers het zo kunnen omzeilen, maar dat kunnen ze met mijn wachtwoord ook..

Antwoorden (1)

lijkt me knap als het met hun smarthphone lukt, maar een duidelijke foto van jou gezicht ervoor houden of iemand die op je lijkt unlocked je scherm wel. dus erg veilig is het niet

Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.youtube.com/watch?v=u0Wouis7PuY