Is er een alternatief voor Windows Verkenner?

Verkenner sluit om de halve minuut uit zichzelf af. Computerzaak vindt geen probleem. Virusscanners etc. zijn in orde op deze pc. Kan ik een ander programma downloaden of gebruiken i.p.v. verkenner? Zo nee, een andere oplossing?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.4K

Het beste antwoord

Dit probleem had ik ook. IN de bron staat een site, waarmee ik het opgelost heb, wel ff je pc herstarten nadat je het uitgevoerd hebt.

Anders heb je nog een programma genaamd total commander. het is gratis, en werkt zeer goed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja zeker zijn er alternatieven.
Na een snelle search vond ik dit voor u.
http://lifehacker.com/5824811/the-best-alternative-file-browser-for-windows
Echter zijn er eindeloos veel alternatieven voor dit.
De software categorie die u zoekt heet "file-browser" als u zelf nog even lekker wilt googlen voor een ander alternatief.

Op het probleem zelf echter. Windows explorer is een belangrijk onderdeel van windows zelf sinds dos niet meer gebruikt wordt.
Dus een andere file browser lost het probleem niet op, maar verbergt een ernstige fout in het systeem.
Als ik u was zou ik toch overwegen het hele bestuuring systeem te herinstalleren.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dankjewel alvast! Ben benieuwd of andere (nerds ;-)) dit nog aanvullen of onderschrijven.