Skype levert berichtjes niet meer af?

Na een tijdje te chatten op Skype komt er achter het berichtje een laadcirkeltje te staan en zegt dat het nog niet is afgeleverd. Zelfs na opnieuw opstarten werkt het nog niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.9K

Het beste antwoord

Als je dit bij ieder gesprek hebt, dan ligt het aan je eigen pc. Als je het maar bij één persoon hebt, dan kan het ook aan de ander liggen.
Misschien kun je wat rotzooi van je pc afpleuren, waardoor 'ie wat sneller gaat. En je kunt de andere schermpjes sluiten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

probeer eens op www.imo.im log in via skype als je kan chatten dan betekent het dat er iets met het programma is probeer dan eens het programma opnieuw te instaleren
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vind het maar raar want ik heb Skype net pas 2 dagen in gebruik en gebeurd altijd na ongeveer half uurtje vanuit beide kanten omdat ik ook van degene niks kan ontvangen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja daarom moest je proberen of je wel kan sturen via de site