Kan men mac proggamma's ook voor je iPhone gebruiken? Ik wil graag iMesh instaleren op m'n iphone

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Nee osx en iOS zijn erg verschillend en de hardware van je iPhone heeft ook grenzen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
Nee zolang het niet in de app store te krijgen is niet
als het er wel is dan waarschijnlijk alleen voor ipad ?
bovendien imesh is toch een p2p programma
dat lijkt me voor je iphone ook niet erg handig dan loopje kans zodra je buiten beriek van je wifi kunt vanzelf overschakeld op 3G dan kost je internet bundel binnen een dag
dus is niet verstandig
vandaar dat ze het ook niet aanbieden