Via de dfg viewer afbeelden en opslaan. Kan ik dit ook omzeilen en alles in een keer downloaden?

Het is een uit redelijk wat pagina's bestaand bestand. En mijn duits is sehr slecht. Dank alvast.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Als ik het goed begrijp gaat het om het 'toonbaar' maken van gedigitaliseerde bibliotheekbestanden. Die zijn in principe ook rechtstreeks bij de desbetreffende bibliotheek binnen te halen. Als je dus weet waar je die bestanden kunt ophalen kun je ook, in principe, in een keer grotere bestanden binnenhalen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja, ik ga er nog wel een keer voor zitten. In ieder geval bedankt voor uw bijdrage.