Hoe kan ik mijn C-schijf leegmaken?

Er is 3.13 van 59.6 GB beschikbaar, schijfopruiming kan niet, en er zijn geen mappen in de schijf die zoveel GB bevatten.

11 jaar geleden
in: Software
1.6K

Het beste antwoord

Als je programmas wilt vewijderen klik je op "deze computer" en daarna recht van boven op "een programma wijzigen/verwijderen" dan zie je al je programmas en kun je ze met een klik verwijderen. Ik moet wel zeggen dat 59,6 gb heeel weinig is, ik zou eens een nieuwe schijf kopen als ik jou was.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In welke versie van Windows werkt dat zo? :-s In Windows 7 een programma verwijderen, werkt als volgt: - Klik op de Windows (Start) knop (standard links onder).
- Type in: programma verwijderen
- Klik op "Een programma verwijderen".
- Klik op het te verwijderen programma.
- Klik op "Verwijderen", of een knop waar dat bij in staat. De rest zou zich dan vanzelf moeten wijzen.

Andere antwoorden (2)

maak eens de verborgen bestanden zichtbaar. Kies eens zoeken *.tmp. Deze kun je allemaal deleten. Hoe zit het verder met jouw downloads?
Ik weet niet welke versie van Windows jij gebruikt en hoeveel HD's je in de computer hebt maar een c schijf van 60 Gb is natuurlijk niet meer van deze tijd. Ik ben het eens met het vorig antwoord. Denk aan vernieuwen.
Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gebruik gewoon eens CCleaner. Dat zal al heel wat helpen.

Als dat nog niet voldoende helpt dan moet je op zoek naar de bestanden die te groot zijn m.b.v. bijvoorbeeld spacemonger (gebruik de oude versie die kan je nog zo gebruiken).

En zet zoveel mogelijk bestanden op een 2de schijf, die kan je waarschijnlijk wel makkelijk in je pc installeren. De kans is groot dat er nog wel plaats is en een aansluitmogelijkheid. Zoniet: de huidige schijf vervangen door een grotere.