Is er een app voor de iphone die begint te filmen als er een geluid is?

Ik probeer al lang mijn karperruns te filmen als de beetmelder begint te piepen. Helaas ben ik nooit op tijd. Heb ik hiervoor een speciale camera nodig of kan dat ook met de iphone?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan het ook doen met imotion dat is een stopmotion app maar hij gebegint wel te filmen bij ... Geluid

Antwoorden (1)

Volgens mij bestaat dat alleen voor foto's (vapp)