Het icoontje van mijn geluid is onderaan in de taakbalk weg en ik heb geen geluid meer hoe kan dit?

Mijn geluid op deze pc heeft het altijd goed gedaan. (geluidskaart zit er gewoon in). nu opeens hoor ik geen geluid meer en het volume icoontje onderaan in de taakbalk is ook weg.
Als ik via configuratiescherm naar volume gaan om het aan te klikken lukt dit niet.
en met mijn rechtermuisknop op de taakbalk en zo proberen volume terug te krijgen lukt ook niet.
Hoe kan ik mijn geluid terug krijgen?????

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
3.7K

Antwoorden (2)

Probeer eerst eens systeemherstel. Als dat niet werkt moet je eens proberen of je de drivers niet eens opnieuw moet installeren.

Als dat ook niet werkt zou het wel eens een hardwarematig probleem kunnen zijn. Test dit door eens op te starten van een ubuntu live cd en kijk of je geluid hebt via ubuntu.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je al in je Configuratiescherm - Geluid en audio gekeken? Als je dat aanklinkt Moet die volumeknop helemaal openstaan. Klik dan eens op Geavanceerd en kijk eens of die Schuifjes niet allemaal op dempen staan?