Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik op het googlegadget Buienradar heel Nederland zien?

Heb nu Buienradar op mijn startpagina, maar ik zie maar 2/3de van Nederland. Het oosten is niet te zien. Kan je dat veranderen?

14 jaar geleden
in: Software
725
AWM
14 jaar geleden
Dank je voor de tip. Meteen geïnstalleerd!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kijk of je de laatste versie hebt gedownload. Als ik met de muis op de afbeelding beweegt verschijnt er een menuutje onder waarmee ik kan vergroten en verkleinen en de afbeelding naar links en rechts kan bewegen. Zo kan ik het oosten ook in beeld krijgen.

Toegevoegd na 2 minuten:
En dubbelklikken op de afbeelding opent de website met meer informatie in beeld.

Om de gadget opnieuw te installeren klik je rechts op de gadget en kies je gadgets installeren. Vanuit dit scherm kan je ze verwijderen, opzoeken en installeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zondag
14 jaar geleden
Ja die van jou staat er mooi op; dat wil ik ook. Ga het proberen ook goed te krijgen. Bedankt voor je aanwijzingen, +1.

Andere antwoorden (1)

of je moet naar www.weer.nl gaan daar heb je alles over het weer ook andere landen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding