Hoe plaats je tekst voor een afbeelding in openoffice?

Ik gebruik normaal gewoon word, maar aangezien het gene wat ik ermee moet doen niet werkte op word heb ik openoffice gedownload alleen heb ik geen flauw idee hoe ik voor een afbeelding kan typen. De afbeelding staat altijd voor de tekst. Weet iemand hoe ik dit anders kan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
2K

Het beste antwoord

In LibreOffice (gebaseerd op OpenOffice.org) moet je dubbelklikken op de afbeelding en ga je naar 'Wrap' (3 tab) en kies je voor 'Through' (5e optie). Vervolgens vink je bij 'options' de optie 'In background' aan. Nu staat de afbeelding achter je tekst.

Ik heb een Engelstalige versie van LibreOffice dus de begrippen zijn mogelijk anders in de Nederlandse versie.