Is er een programma waarmee je je eigen trailer kan maken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met hetzelfde programma als je je film hebt geproduceerd/geedit.

Het beste antwoord

Ook goede programma's zijn Adobe After Effects en Sony Vegas Pro.
De laatste is het meest populair en het makkelijkst in gebruik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De laatste is het meest populair en het makkelijkst in gebruik. Bron?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eigen ervaring en persoonlijke ervaringen. Zie o.a. ook dat er veel gebruik van wordt gemaakt op YouTube.

Andere antwoorden (2)

Voor films heb je software van Adobe: Premiere professional of Adobe Premiere Elements.

Voor speciale effecten en mooie overgangen voor je trailer kan je Adobe After Effects gebruiken.

En zo zijn er nog veel meer filmprogramma's. Op een Mac heb je iMovie. Daar kan je ook eenvoudig trailers mee maken.

Toegevoegd na 3 minuten:
Op zich kan het ook met Windows Movie Maker, het standaard pakket van Windows. Dit haalt het echter niet bij iMovie voor de Mac en ook zeker niet bij de producten van Adobe (maar die zijn niet goedkoop).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
imovie van apple is ook een goed programma maar werkt alleen op mac en ios