Hoe kan ik een upload limiet voor alleen mijn computer instellen? Is daar software voor?

Ik ga een paar hele grote bestanden uploaden, meestal ligt dan direct ons hele netwerk plat tijdens het uploaden.
Omdat er nog meer mensen gebruik van maken zoek ik gratis software om dit te begrenzen tot bijvoorbeeld 30kb/sec.
Maar dan wel zodat alleen mijn eigen computer niet meer dan bijvoorbeeld 30kb/sec kan uploaden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Als je je bestanden op een server of pc hebt kun je ze uploaden via HTTP.
http://jouw-ip/bestands-naam.rar/
Dit doe je met (bv): Beheer van Internet Information Services (IIS).
Dit staat op iedere windows pc en hoef je alleen aan te zetten.
Hierin kun je bandbreedte gebruik beperken en nog veel meer. (zie foto)