Laatst heb ik een macbook aangeschaft maar er staan nog bestanden op mijn windows computer. USB helpt niet. Wat kan ik nog meer doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
USB helpt niet? Hoezo niet? Heb je bestanden groter dan 4GB? Laat ik het anders zeggen, je stopt je usb-stick in je PC en wat gebeurt er dan wel of niet?

Het beste antwoord

Mailen naar jezelf. Een externe harddisk gebruiken. Bestanden van de Windows PC in Dropbox (opslag op internet) zetten en vervolgens op de Mac ophalen. Branden op een DVD. En zo zijn er nog wel een aantal opties te bedenken, maar één van degene die ik noem moet toch wel lukken denk ik.
paulus811
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bezint eer ge mint. Allemaal prima oplossingen, dus gewoon een plus.
paulus811
11 jaar geleden
Dank MrTomaat. En minnen zonder argumentatie zijn voor mij zonder enige waarde.

Andere antwoorden (2)

Een shared folder aanmaken op je mac.
Op de pc een netwerkverbinding openen naar de gedeelde map op je mac en alle bestanden er naartoe kopieren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een sd kaart of usb stick gebruiken