Ik ben opzoek naar een programma waarbij je in foto's makkelijk kan knippen en plakken. Zoiets als paint. Het liefst ook gratis? Waar vind ik die?

Toegevoegd na 11 uur:
Wat ik er vergeten ben bij te zetten is dat het voor de MacBook is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

Ik ben zelf fan van IrfanView.
Het is gratis en veilig, en werkt in ieder geval op elke Windows :-)

Het is een simpel programma, en je kan er niet in tekenen, maar wel zwartwit en sepia effecten toevoegen, formaat wijzigen en knippen en plakken.
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Picasa gratis, gewoon in google in typen downloaden en klaar. Picasa verteld zelf hoe alles werkt heel heel heel makkelijk, vooral voor beginners!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Photofiltre is heeeel degelijk, gratis en Nederlandstalig..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een simpel programma, waarmee je ook makkelijk kunt vergroten/verkleinen is IrfanView. Picasa van Google is een heel duidelijk programma. Je kunt er makkelijk in bijsnijden, kleuren veranderen, en allerlei effecten toevoegen. Een heel uitgebreid programma met ontelbare mogelijkheden is GIMP. Je moet er wel even mee prutsen voordat je door hebt hoe het werkt. Ik denk dat dat ook wel op de MacBook te installeren is, al weet ik het niet zeker.

Als je een online fotobewerker zoekt zou ik gaan voor Pixlr. Dat is een duidelijke editor met veel mogelijkheden. LunaPic is ook een redelijke online fotobewerker.