Hoe luidt deze Excel-formule?

In sheet 1 staan de maanden in cel a1 t/m a12. Achter de maanden staat een cijfer. In sheet 2 wil ik in een cel een van de namen intikken ik wil dan dat er in een ander cel het cijfer komt te staan die bij sheet 1 achter de maand staat.

Ik gebruik excel 2010 Engelse variant.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

In sheet 2 vul je een maand in in cel A1, in A2 zet je de volgende formule:
=+VLOOKUP(A2,Sheet1!$A$1:$B$12,2)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De vlookup value mag overal staan
paulus811
11 jaar geleden
Goed antwoord, alleen is de + na het = teken overbodig en moet voor het ) teken nog ;false staan. Zo krijg je een foutmelding in de uitkomst als je de maand niet juist intikt. Dus =vlookup(A2;sheet1!$A$1:$B$12,2;false)