regcleanpro start start steeds op, verwijderd, maar onvindbaar bij software. Wil ervan af, (windows XP), wat nu?

regcleanpro wil ik van mijn computer af hebben. ik dsacht dat ik het eerder verwijderd had, maar dat is niet zo. Bij software is niet te vinden, als ik zoek zijn er geen resultaten. ik wil het helemáál van mijn pc af hebben, omddat ik ccleaner als alternatief heb, en omdat regcleanpro steeds opstart en zo mijn pc langzamer maakt.

hoe krijg ik dit programma er af?

ik heb windows xp.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2e optie: Terugdraaien naar eerdere datum
Ga naar bureauassessoires.
Daar zie je staan "systeemwerkset"
Die klik je aan en dan zie je "Systeemhërstel"
Die klik je ook weer aan.
Daar kan je de datum zien wanneer je "RegClean"Geinstalleerd hebt.
Dan kies je een eerdere datum en laat de computer herstellen naar die datum.
Vervolgens laat je de computer gewoon zijn gang gaan,daar hij namelijk uit zichzelf gaat terugdraaien daarna zichzelf afsluiten en opnieuw opstarten.
Na de opstart zegt de computer dat hij teruggedraaid is naar de door jou gekozen datum en kan je weer gewoon je gang gaan.
En zo ben je RegClean helemaal kwijt.

Het beste antwoord

RegClean Pro is dubieuze software. Potentieel ongewenst en de naam wordt sowieso misbruikt.

Het doet weinig goeds voor je PC, dus goed om te verwijderen. Probleem is dat het zich - bewust - niet makkelijk laat verwijderen. Daarom zijn er zeer veel handleidingen en removal tools geschreven.

Wat er meestal moet gebeuren is om een externe tool te downloaden die alles verwijderd.

Bijgaande een beschrijving van Microsoft in het Engels. Dit is meer een algemene en veilige methode.

De beschrijving op antivirussen is completer. Deze maakt gebruik van een removal tool die meer kan weghalen dan alleen RegClean. Ook een goede methode.

Toegevoegd na 3 minuten:
Bijgaande video laat zien hoe je dit in het register verwijdert. Ik zou die methode alleen doen als je precies begrijpt hoe het register werkt, hoe je een backup maakt en weer terug kunt zetten.

De andere verwijdermethodes doen ongeveer hetzelfde, maar dan geautomatiseerd. Experts zullen het sneller via de methode in het register doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en er is echt geen makkelijkere manier? ben best wel een computerkneus...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Natuurlijk. Je kunt de PC wegbrengen bij een PC winkel of een bekende vragen deze stappen uit te voeren. Je geeft zelf al aan dat je het eerder hebt verwijderd en het er weer op staat. Dat zegt toch al genoeg over dit type software? Voor de oplossing moet je weten wat Veilige Modus inhoudt, hoe je opstartprogramma's handmatig kunt verwijderen, hoe je eventueel het register opschoont etc. Ik heb pas een laptop van een goede vriendin zo opgeschoont en we hebben samen uitgezocht wat we moesten doen. Voor mijn werk weet ik wel e.e.a. van computers af en kan dit soort handleidingen wel begrijpen. Ik voer ze dan stap voor stap uit. Ik adviseer je dan wel hulp te vragen bij een bekende.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt... maar aan jouw antwoord en het andere antwoord had ik eerlijk gezegd helemaal niets... ik kon het programma gewoon verwijderen met uninstal van het programma zelf, maar je moest wel weten war het zat en ik zag het in dat filmpje en zo heb het eraf gekregen, nergens meer last van gelukkig. dat filmpje is trouwens heeel langdradig en via een enorme omweg, het was uiteindelijk erg makkelijk, bleek achteraf. je heb die 10 punten kado gekregen, simpelweg omdat het niet het juiste antwoord is, maar wel BIJNA het goeie antwoord.

Andere antwoorden (1)

Je moet beletten dan de pc Regclean automatisch opstart
Ga naar MSconfig en kijk bij opstarten of je regclean in het rijtje ziet staan.Vervolgens vink je deze uit en start de pc opnieuw op.Dan moet je het kwijt zijn en heeft die pc dat opstartprobleem(die vertraging) niet meer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je bedoelt het configuratiescherm? ik weet niet waar opstarten zit, daarom heb ik ook mijn tweede vraag gesteld.. en ik wil niet dat het opstart als mijn computer aangaat, maar ik wil van het programma af, het moet gewoon vewijderd van me pc..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het verwijderen van het automatisch opstarten is volgens mij niet genoeg. Daarnaast weet big momma niet precies hoe dit werkt. Met deze vervelende software is óf meer kennis nodig van de computer of je moet een kennis hebben die het voor je doet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je typt gewoon MSconfig in het venster :" uitvoeren" wat linksonder zit .En dan krijg je vanzelf dit programmaatje in beeld.Dan ga je naar de kolom "opstarten"en verwijder je het vinkje bij "RegClean".Dan laat je de pc weer gewoon opstarten en zoekt de pc hier niet meer naar.Na de opstart zal er een schermpje verschijnen waarin jij een vinkje moet zetten en daarna mag je dit gewoon wegklikken