Hoe weet ik of een HTC One X die ik ter reparatie heb aangeboden in de Vodafone winkel terug is ?

Ik heb deze op 24 augustus afgegeven vanwege een software fout,tot op heden niets gehoord,hij zou binnen 10 dagen gerepareerd zijn. Via een informatienummer hoor ik dat ik de status van de reparatie kan terugvinden op een site,maar hier staat dat ie terug is naar de klant,ik neem aan dat dit de winkel is waar ik hem heb afgegeven.
Of zit het toch anders,wie weet dit.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Bel de winkel anders eens, wie weet ligt ie daar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is een dom antwoord,de winkels kun je niet bellen !
Amadea
11 jaar geleden
Hè, wat zeg je me nou, hb? Sinds wanneer heeft geen winkel geen telefoon?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geef me dan het telefoonnummer van de Vodafone winkel in Maastricht als jij dit hebt.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
T.:043 3500870
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is niet het nummer van de winkel waar ik de telefoon heb afgegeven,deze informatielijn verwijst alleen naae een site zoals in mijn vraag staat en dit zegt niks over status van de reparatie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dag Lionne1980 het nummer 043 3500870 is buiten gebruik !
Amadea
11 jaar geleden
Nog een nummer gevonden: 043-3555555
Misschien een dom antwoord, maar stap eens binnen in die winkel en vraag het aan een medewerker die daar staat.