Is het mogelijk om administrator in vista home basic x64 uitschakelen?

Ik krijg vaak melding van administrator,als ik enigste gebruiker ben van mij computer is dat nog nodig of kan ik het helemaal uitschakelen?

11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Bedoel je de meldingen van gebruikersaccountbeheer ? (zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Gebruikersaccountbeheer )
Dan is het wel uit te schakelen, maar dan kunnen ongemerkt dingen op je systeem worden geinstalleerd, dus het verstandigst is het om het aan te laten staan.
gvrox
11 jaar geleden
koraal19
11 jaar geleden
als ik geen toegang tot een programma(windows live movie maker) krijgt die wel op computer geïnstalleerd is zou het met administrator te maken kunnen hebben?
gvrox
11 jaar geleden
Dat is op zich vreemd, zeker als jij de enige gebruiker bent (sommige programma's kun je installeren voor "iedereen" of "alleen de huidige gebruiker", maar dat kan hier niet bepalend zijn). Maar hoe bedoel je "geen toegang" ?
koraal19
11 jaar geleden
ik kandit programma niet in menu staart vinden dus ik ga naar computer>OS(C:)>program files>movie maker>open> algemeen toegang geweigerd !!?
gvrox
11 jaar geleden
Standaard staan die directories inderdaad afgeschermd; ik zou adviseren om dan maar movie maker opnieuw te installeren. Dat het niet in het startmenu staat is wat vreemd.
koraal19
11 jaar geleden
Bedankt