Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk om administrator in vista home basic x64 uitschakelen?

Ik krijg vaak melding van administrator,als ik enigste gebruiker ben van mij computer is dat nog nodig of kan ik het helemaal uitschakelen?

11 jaar geleden
in: Software
673

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bedoel je de meldingen van gebruikersaccountbeheer ? (zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Gebruikersaccountbeheer )
Dan is het wel uit te schakelen, maar dan kunnen ongemerkt dingen op je systeem worden geinstalleerd, dus het verstandigst is het om het aan te laten staan.
(Lees meer...)
gvrox
11 jaar geleden
koraal19
11 jaar geleden
als ik geen toegang tot een programma(windows live movie maker) krijgt die wel op computer geïnstalleerd is zou het met administrator te maken kunnen hebben?
gvrox
11 jaar geleden
Dat is op zich vreemd, zeker als jij de enige gebruiker bent (sommige programma's kun je installeren voor "iedereen" of "alleen de huidige gebruiker", maar dat kan hier niet bepalend zijn). Maar hoe bedoel je "geen toegang" ?
koraal19
11 jaar geleden
ik kandit programma niet in menu staart vinden dus ik ga naar computer>OS(C:)>program files>movie maker>open> algemeen toegang geweigerd !!?
gvrox
11 jaar geleden
Standaard staan die directories inderdaad afgeschermd; ik zou adviseren om dan maar movie maker opnieuw te installeren. Dat het niet in het startmenu staat is wat vreemd.
koraal19
11 jaar geleden
Bedankt

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding