Kan iemand mij vertellen hoe het mogelijk is dat op een Ipad zonder 3G de route gevolgd kan worden met een blauw bolletje?

Ik was in Duitsland en had op de App een route uitgestippeld, en deze had ik via een schermafbeelding in De App Foto's gezet. Toen ik mijn Ipad opende zag ik tot mijn verbazing het blauwe bolletjes, dat de lokatie aangeeft, meebewegen tijdens de rit. Toen we de grens overgingen lukte het niet meer.
Wat moet ik doen om dat weer te kunnen gebruiken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

De locatie komt van de GPS in je ipad, niet van internet, lijkt me zo. Dus als je de route in je cache hebt, kan die gewoon gevolgd worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De ipad heeft waarschijnlijk een ingebouwde GPS.
De meeste smartphones van tegenwoordig kunnen ook gewoon als navigatie systeem gebruiken.

Meestal slaat Google Maps de kaart op op je tablet / smartphone. en dan gaat hij onderweg GPS signaal zoeken en dan toont hij aan op de kaart waar je je op dat moment bevind.