als ik via skype (of andere communicatie dingen) bel hoor ik niks of heel weinig hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
deze heb ik al op het hoogst gezet maar dan hoor ik het dus heel zacht ik hoor ze wel maar versta ze dan niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
iemand anders nog een oplossing misschien?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb nu maar even tijdelijk een andere headset genomen maar die heeft geen microfoon dus de mic. van de oude headset gebruik ik nog wel.

Antwoorden (2)

Ga naar taakbalk aan rechterkant, daar zie je een luidspreker, 1x linkermuisknop en de schuif van de volume geheel naar boven doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
deze heb ik al op het hoogst gezet maar dan hoor ik het dus heel zacht ik hoor ze wel maar versta ze dan niet
(sorry ik denk dat ik het op de verkeerde plek heb neergezet net)
Box is veel te zacht
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar ik gebruik een headset