Waarom kan ik geen radio en tv online ontvangen?

Flash player opnieuw geinstalleerd, I tunes Internet radio werkt wel,maar een radiokanaal of een Internet tv kanaal niet, krijg ik een schermpje met gereed en dat is alles.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kun je een voorbeeld geven?

Het beste antwoord

Lastig te beantwoorden, immers als je dit op je werk doet (youtube, of om OKT schaatsen of de top-2000 te volgen), dan kan het zijn dat de bedrijfs-firewall deze poorten dichtgooit. Als het voorheen wel lukte en nu plots niet meer, dan moet je nagaan wat je onlangs nog meer geinstalleerd hebt (bv spelletjes of zo). En tegenwoordig heb je op Windows voor online beelden steeds vaker Microsoft Silverlight nodig, dus die moet je sowieso installeren (bv voor online PDC darten op sbs6.nl te volgen). Als je dus met Linux kijkt, dan lukt dat waarschijnlijk niet omdat daar nog niet altijd een goeie variant voor beschikbaar is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Probeer eens een andere browser? Opera:
http://snapshot.opera.com/windows/Opera_1020_1895_in.exe
Of chrome.google.com.
Wellicht niet direct de oplossing, maar als 't daar wel werkt, weten we wellicht meer om je verder te helpen met de browser die je nu gebruikt.