Na uitzetten laptop moet ik eerst herstellen, hoe kan dat?

Elke keer als ik hem opnieuw start moet ik hem steeds herstellen, wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
doe je je laptop uit door op de fysieke uitknop te drukken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee gewoon start -> afsluiten. Doe zelf ICT maar ben het nog niet tegen gekomen eigenlijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat moet hij herstellen? er is een groot verschil als hij gaat verstellen bij het afsluiten of na het afsluiten (bij het opstarten) en wat hij precies herstelt, harde schijf? besturingssysteem?

Antwoorden (2)

Uitzetten moet je doen met de toetscombinatie Ctrl + Alt + Delete, en dan kiezen voor Afsluiten of Opnieuw opstarten. Dan worden alle programma's normaal afgesloten en is geen systeemherstel nodig!
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
of uiteraard via start - afsluiten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
blijft bizar. Druk op start om de computer uit te schakelen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Start het afsluitproces?
Je zet hem waarschijnlijk uit door op de knop op de laptop te drukken, maar dan is hij nog niet afgesloten. In een windows besturingssysteem gaat dat door achtereenvolgens te drukken op start; afsluiten en dan op ok/nog een keer op afsluiten/of zoiets.

Het is in Windows (misschien alleen in latere versies) ook mogelijk de aan/uit knop op de laptop een andere functie te geven. In Windows 7 gaat dat met de instellingen van het Menu Start (rechtermuisknop op start; eigenschappen).