Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je met een iPod via USB op computer ook op internet komen om apps te downloaden? ?

Ik overweeg een iPod Touch te komen, maar heb thuis nog geen Wifi maar alleen een vaste internetaansluiting. Kan ik de iPod dan via USB aansluiten op mijn computer en zo van internet apps downloaden? (dus dezelfde manier als dat je via de computer via iTunes synchroniseert voor muziek)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
539

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ja! je link je IPod aan Itunes. Via de "app store" download je dan je apps.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Via iTunes op je computer kan je in de iTunes store komen, waar de App Store een deel van is. Je kan dus met een vaste internetverbinding apps downloaden.

Tegenwoordig maken bijna alle apps wel op een of andere manier gebruik van internet, dus je zou een modem moeten overwegen.

Succes,

Jan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan niet internetten op je ipod als je hem hebt aangesloten op usb, dus ook geen app store op de ipod, wel kan je de apps downloaden op de pc in de app store, en daarna overzetten op je ipod, zelfde geld voor muziek en films
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dus je kunt alleen internetten op je iPod Touch via wifi?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding