Hoe kan ik mijn emails weer terug op z'n plek krijgen?

Ik heb ze eerst op de D schijf staan en nu verzet (zonder erg) en nu staat er dus in mijn outlook helemaal niets meer.... Ik heb dat al een keer eerder gehad en toen hebben ze ze weer terug gezet maar nu wil ik het zelf eigenlijk kunnen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

je moet even op zoek gaan naar het bestandje outlook.pst als je dat gevonden hebt, dan ga je in je outlook : extra opties tabblad emailinstellingen knopje gegevensbestanden dubbelklikken op persoonlijke mappen en dan daar het juiste pad invullen Of het bestandje outlook.pst als je het gevonden hebt terugplaatsen op de locatie die je hebt gevonden als je dubbelklikt op persoonlijke mappen (dit geniet eigenlijk de voorkeur)

Ik ben geen Outlook-expert en heb dat hier ook niet, maar ik doe een poginkje... Probeer eens: 1. Windows verkenner starten. 2. Geef een zoekopdracht (op alle schijven) naar: *.pst 3. Schijf de gevonden locatie op. 4. Start Outlook. 5. Probeer een knop 'importeren' te vinden. Ik vermoed dat die onder 'Bestand' linksboven staat. 6. Blader dan naar de locatie die je hebt opgeschreven. 7. Importeer. Lukt dat? Toegevoegd na 34 minuten: Schijf=schrijf

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100