Hoe kan ik mijn emails weer terug op z'n plek krijgen?

Ik heb ze eerst op de D schijf staan en nu verzet (zonder erg) en nu staat er dus in mijn outlook helemaal niets meer.... Ik heb dat al een keer eerder gehad en toen hebben ze ze weer terug gezet maar nu wil ik het zelf eigenlijk kunnen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is '(zonder erg)'??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
per abuis bedoelt ze nietdetuinman waarschijnlijk

Het beste antwoord

je moet even op zoek gaan naar het bestandje outlook.pst

als je dat gevonden hebt, dan ga je in je outlook :

extra
opties
tabblad emailinstellingen
knopje gegevensbestanden
dubbelklikken op persoonlijke mappen
en dan daar het juiste pad invullen

Of

het bestandje outlook.pst als je het gevonden hebt terugplaatsen op de locatie die je hebt gevonden als je dubbelklikt op persoonlijke mappen (dit geniet eigenlijk de voorkeur)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik ben geen Outlook-expert en heb dat hier ook niet, maar ik doe een poginkje... Probeer eens:
1. Windows verkenner starten.
2. Geef een zoekopdracht (op alle schijven) naar: *.pst
3. Schijf de gevonden locatie op.
4. Start Outlook.
5. Probeer een knop 'importeren' te vinden. Ik vermoed dat die onder 'Bestand' linksboven staat.
6. Blader dan naar de locatie die je hebt opgeschreven.
7. Importeer.
Lukt dat?

Toegevoegd na 34 minuten:
Schijf=schrijf
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je bent me voor, maar ik zou niet gaan voor importeren, dat lukt volgens mij alleen maar als er al een outlook.pst gekoppeld is. In dit geval is outlook.pst verdwenen dus dat moet terug worden geplaatst op de oude locatie, of het pad naar e nieuwe locatie moet worden aangepast.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"dat lukt volgens mij alleen maar als er al een outlook.pst gekoppeld is"
Gekoppeld waar aan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
daarmee bedoel ik dat outlook.pst (niet) op de locatie staat die in outlook is ingegeven. Bij mij staat hij op de D partitie:
D:\outlook\outlook.pst als er op die locatie geen outlook.pst is dan kun je ook geen bestaand bestand op die locatie importeren (via outlook).