wat is pentium D?

ik wil een externe brander aanschaffen, bij mediamarkt online, echter staat bij nodige proccesor staat er pentium D?
hoeveel is dat of is dat een totaal nieuwe benaming?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Intel pentium d

Is een van de eerst dual core proccesors,

Ik weet niet wat voor laptop of desktop je hebt?
dan kan ik je vertellen of jou pc sneller is .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoi diedje,
ik heb een laptop met intel pentium B940, 2.0 ghz,
had ik in oktober vorig jaar gekocht, is deze wel geschikt voor de brander of niet?
zo niet kan ik dan in de laptop nog iets bij in laten zetten?
wat men ook wel eens doet met werk geheugen, nog zo geheugen strip erbij? alvast bedankt voor je antwoord
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen zorgen, dat gaat makkelijk werken! En ja, je kunt altijd de boel laten upgraden, maar dat is duur bij laptops en waarschijnlijk niet nodig. In ieder geval niet voor dat brandertje!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik zie dat er verder bij de specificaties staat dat er een pentium D 3.2 GHz nodig is en ik heb maar intel pentium B940 2.0 ghz.. als ik zo denk denk ik dat mijn laptop niet genoeg heeft.. vanwege de GHz