Hoeveel geld voor het ontwikkelen van een Android app?

Ik ben 14 jaar en maak Android apps. Deze apps zijn gewoon goed en naar mijn zeggen zie je niet dat ze zijn gemaakt door een 14 jarige (andere mensen vinden dit ook)
Als ik oor een bedrijf of organisatie een app maak, hoeveel geld kan ik hiervoor vragen?

Toegevoegd na 24 seconden:
oor=voor

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zet ze tegen betaling in de play market en wordt rijk. Waarom zou je er een bedrijf bij halen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zit al een tijdje in deze sector en opdrachten binnen halen is heel lastig zeker voor jouw ik zou ook gewoon je eigen apps gaan maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@edo999 ik ben al bezig voor 2 festivals en samen met een leraar ben ik een school methode aan het maken voor op de iPad, ik zoek telkens nieuwe opdrachten voor uitdaging. Dit klinkt misschien raar maar omdat u in die sector zit, zou u mij dan misschien kunnen helpen aan opdrachten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@goos1307 ik weet niet aan wat voor een app je zitt te denken, maar je kunt contact met me opnemen via gromdroid@gmail.com
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Stel jezelf enkele vragen: kan ik grote projecten aan? kan ik een deftige deadline aan? kan ik evt samenwerken? hoever gaat bijkomende kennis (database,webservices,...)

Antwoorden (3)

Biedt het aan aan een bedrijf of instelling en vraag of ze geinteresseerd zijn en zo ja wat ze er voor over zouden hebben. Daarna kunnen de onderhandelingen beginnen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ongeveer net zoveel als je kranten rondbrengt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou er ook voor kunnen kiezen om bedrijven te vragen naar hun huidige apps. Biedt een gratis review aan en vermeldt de kosten om verbeteringen door te voeren. Als een bedrijf nog een app heeft, zou je kunnen aanbieden er één te maken. Een redelijk uurtarief zou rond de 50-70 euro/ uur kunnen liggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje voor je antwoord, eindelijk iemand die een bedrag noemt (: