Soms als ik een Game CD plaats in mijn CD drive, leest mijn PC de CD niet. Hoe kan dat?

Sommige leest de PC wel, en sommige niet. De CD's zijn in goede staat.

De PC las de CD (Bioshock) gisteren nog wel, en op het andere computer account ook.

De CD is niet gebrand!

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Misschien staat autorun uitgeschakeld. Zie onderstaande link voor meer informatie over autorun.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

de cd wel maar de cd speler niet. Is het niet een dvd of blueray die je in je cd speler plaatst???
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Miisschien zijn die games die hij niet pakt wel niet compatible voor de PC. Zijn het echte? Gebrande? Misschien moet je wat meer info geven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het kan zijn dat je cd-speler niet alle beveiligingen van een cd kan lezen.

Het kan ook zijn dat je cd-speler moeite heeft met gebrande cd's, als dit hier het geval is tenminste.

Of je probeert een ander formaat cd te lezen welke je lezer niet aankan, zoals een dvd, HD-DVD of blueray.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geweldig; hiervoor +1!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nog 103
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
+1 nog 101
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ben benieuwd of ik ze ga halen vandaag ;-)