Ik ben opzoek naar een webcam driver genaamd 'Motion Eye' voor mijn laptop sony vaio. Iemand een idee?

Hoi, ik heb een sony vaio laptop type VPCEA4S7C met een ingebouwde webcam. Deze webcam heet 'Motion Eye'. Ik ben op zoek naar een driver zodat ik hem aan de praat krijg en heb er veel naar gezocht en kan niks vinden. Ik wil hem ergens zien te downloaden op het internet. Iemand suggesties? Bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Vaak zijn sommige drivers voor verschillende types dezelfde! Probeer eens een van de volgende "camera" drivers te installeren die je kan vinden in onderstaande bron!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik durf het niet te downloaden, want ik weet niet of mijn laptop hierdoor een virus krijgt. Is de site betrouwbaar?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze site is van Sony zelf! Dus deze site zal wel betrouwbaar zijn! Er staan ook afbeeldingen bij en besturingsprogramma's. Herken je er 1 van. Want drivers voor windows 7 of Windows Vista of Windows XP of ... zijn niet altijd dezelfde.