kan geen emoticons zien van de andere persoon in msn maar wel me eigen getypte emoticons, wat moet ik veranderen?

ik heb alle vinkjes onder extra> opties> berichten aan staan, zowel winks als emoticon, als ik een smiley typ zie ik em wel, en de ander persoon ook, echter als hij een smiley typt ziet hij zelf wel de smiley maar ik zie het woord..
ik heb messenger 2011, mis ik een update? of watdoe ik verkeerd? heb windows 7

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Het zou kunnen liggen aan de "datum" van je messenger.
Aangezien er meerdere versies zijn van messenger (msn) Zou het kunnen zijn dat jij een oudere versie hebt dan de rest en daardoor andere of geen emoticons kan zien van de ander.