mijn laptop geeft steeds de melding kan windows niet starten dit wordt mogelijk veroorzaakt door een recente wijziging in hard/software wat nu?

ik wil er nu opnieuw windows opzetten maar het is een mini laptop dus kan ik er geen dvd in stoppen. dus heb ik het op een usb staan maar die kan ik niet openen. of is er nog een andere manier hoe ik dit kan oplossen.

Toegevoegd na 50 minuten:
ik drukte op f8 en op opstarten zonder foutoplossing maar toen kreeg ik een blauw scherm met de foutmelding "STOP C0000006 The instruction at 0x%P referenced memory at 0x%P. The required data was not placed into memory because of and I/O error status of 0x%x wat moet ik nu doen

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kan van de DVD naar USB doen maar dat werkt niet dat had ik 1x geprobeerd maar ik heb bestanden die speciaal gemaakt zijn om via pc windows 7 te instaleren kan ook windows xP maar heb het niet geprobeerd dus zou het niet weten

Bronnen:
M'n hersens

Windows kan heel simpel aan de hand van een Usb stick op een dergelijke machine gezet worden. Zo'n stick moet natuurlijk wel zelfopstartbaar gemaakt worden. Anders kan uw netbook er nog niets mee. Hoe u het één en ander voorelkaar moet krijgen kunt u lezen in de link, die ik bij de bronvermelding heb gegeven. Maar mocht het toch om een defect stukje hardware gaan dan bestaat natuurlijk altijd de kans dat het weer terug komt. Maar meestal is een verse installatie afdoende.

Bronnen:
http://www.pcwebplus.nl/tsoft/w7usbinstall.htm

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100