bij mijn windows beveiliginginstellingen en dan bij ongewenste sofware kan die geen virusbeveiliging vinden en een andere kan ik ook niet inschakelen?

hij kan dus geen programma vinden van virus beveiliging terwijl ik die wel heb. en mijn windows defender is uigeschakeld, als ik die wil inschakelen doet ie het niet. wat moet ik doen? ook nog steeds bij windows update 1 installatie die die niet kan installeren, heeft dit met elkaar te maken?? verschillende dingen al geprobeerd maar doet het niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Pieter2011
11 jaar geleden
Je vraag is moeilijk te beantwoorden, want er kunnen zoveel oorzaken zijn... Een virus bijvoorbeeld dat je beveiliging heeft uitgeschakeld. Wat is de naam van de update die je niet kunt installeren? Je kunt via Start > Alle programma's Windows Defender openen. Als je klikt op Hulpprogramma's > Opties, en je scrolt naar beneden, dan kom je bij Opties voor realtime beveiliging. Kun je "Realtime beveiliging gebruiken (aanbevolen)" aanvinken?

Antwoorden (1)

Windows defender is verouderd dus dat werkt niet meer
Dat is tegenwoordig helemaal overgenomen door microsoft security essentials.
dat is tevens ook een virus scanner

welke virus scanner heb je ?
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb al virus scanner avg. maar kan je in plaats van windows defender een andere dan installeren?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar ik heb windows vista en is dat dan geen probleem gaat dat dan wel? en is dat gratis of moet je dat betalen?
Pieter2011
11 jaar geleden
@capthavoc Vista heeft nog standaard Windows Defender, waarvoor ook regelmatig updates worden uitgebracht.
capthavoc
11 jaar geleden
ik heb ook vista maar het wordt helemaal overgenomen door security essentials
met windows defender zijn er soms problemen die je hier mee helemaal oplost
en ja microsoft security essentials is gratis alleen je windows moet wel legaal zijn
Pieter2011
11 jaar geleden
Ik begrijp wat je bedoelt: als je Essentials op Vista zet, wordt dat automatisch geïntegreerd in Windows Defender.
Helaas scoort Windows wat beveiliging betreft nog altijd beneden de maat: http://www.av-test.org/en/tests/home-user/marapr-2012/ http://www.av-comparatives.org/images/docs/avc_beh_201111_en.pdf
capthavoc
11 jaar geleden
Het is voor mij ruim voldoende
daarnaast gebruik ik
advance systemcare een topper !
malware bytes
en soms cccleaner
meer troep opruimers heb ik niet nodig Ik heb in geen jaren een virus gehad
soms wat malware maar meestal zijn dat cookies