Krijg constant de volgende melding bij Avast antivirus )zie uitleg kan iemand mij helpen?

"Kwaadwillige URL" bij alles wat ik open..
Dat is de melding die steeds rechts bovenin oppopt..
Avast antivirus is van mening dat de volgende url kwaadwillig is:

URL: http://includeit(.)info/include.js?id
proces: C:\Windows\System32\ezShellStart.exe
infectie: URL:Mal

Heb de url even met (.) veranderd voor de zekerheid ;)
Echter of ik nu alle sites sluit dan blijft de melding steeds komen, weet iemand wat er aan de hand kan zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Het lijkt erop dat een malicieus programma probeert een site te openen die kan leiden tot virussen en malware. Je kunt proberen het proces te sluiten in taakbeheer(ctrl alt en delete). Als dit niet kan dan zou ik een keer de virusscanner eroverheen laten lopen :)