Kan ik een poos geleden verwijderde email nog ergens terugvinden?

Ik heb Gmail en gebruik meestal de html weergave.

4 jaar geleden
in: Software
1.6K
dudemeister
4 jaar geleden
Dat zal niet gaan. Je Gmail bak ik zo groot dat je niet eens je e-mails hoeft te verwijderen. Waarom zou je het doorsturen naar een ander adres.

Antwoorden (1)

Nee. Als je een bericht verwijdert, blijft het nog 30 dagen in de prullenbak staan. Daarna wordt het definitief verwijderd uit je account en kun je het niet meer herstellen.
Om dit te voorkomen, kun je als backup al je mailberichten doorsturen naar een ander adres.
Bijvoorbeeld naar gmailprullenbakpieterke@gmail.nl. Daar komen dan alle binnengekomen (dus ook later verwijderde) berichten in terecht.
1. Open Gmail
2. Klik op Instellingen.
3. Klik op het tabblad Doorsturen en POP/IMAP.
4. Klik in het gedeelte Doorsturen op Een doorstuuradres toevoegen.
5. Voer het e-mailadres in waar je de berichten naartoe wilt doorsturen.
6. Klik op Volgende - Doorgaan - OK.
7. Er wordt een verificatiebericht naar dat adres gestuurd. Klik op de verificatielink in dat bericht.
8. Ga terug naar de instellingenpagina voor het Gmail-account waarvandaan je berichten wilt doorsturen en vernieuw je browser.
9. Klik op het tabblad Doorsturen en POP/IMAP.
10. Selecteer in het gedeelte 'Doorsturen' de optie Een kopie van binnenkomende berichten doorsturen naar.
11. Kies wat je wilt dat er gebeurt met de Gmail-kopie van je e-mails. Kies voor ‘kopie van Gmail behouden in inbox’.
12. Klik onderaan de pagina op Wijzigingen opslaan.
Toegevoegd op 25 september 2019 12:10: tekst
SimonV
4 jaar geleden
Pieterke
4 jaar geleden
Dank je, had een keer gehoord dat je ze dan alsnog kon terughalen.
SimonV
4 jaar geleden
Het kan wel als je gehackt bent geweest. Dan kan Gmail verwijderde e-mails terugzetten.
https://support.google.com/mail/workflow/9317561?visit_id=637050093311155109-863944615&rd=1
https://www.skyneel.com/how-to-recover-permanently-deleted-emails-from-gmail-after-30-days Zie verder toegevoegde oplossing.
Pieterke
4 jaar geleden
Nogmaals dank SimonV.