Wat zijn de risico's om de Gold Master van OS X Mountain Lion te installeren?

Het gaat hier om de OS X 10.8 Mountain Lion Gold Master 12A269. Deze is voor ontwikkelaars zojuist beschikbaar gesteld, maar ik ben best benieuwd ernaar. Ik heb bij een vertrouwde website een download link gevonden, en las op meerdere sites dat Gold Master vaak hetzelfde is als de versie die word gereleased. Iemand?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Toch is dit niet de definitive versie, er worden nog steeds bugs uitgehaald. Ik zou nog heel even wachten op de definitive versie, de koop versie 20 Euro
Op de Mac site waren de developers nog steeds bezig deze Goldmaster te verbeteren.