Hoe kan ik error 1327 oplossen?

Ik heb mw2 gekoxht en als ik em wil instaleren vraagt hy accept' ik accept dann. Dan zegtie installing components: 5 min later zegtie: error1327 invalid drive l... Wat moet ik
doen?v?????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

ik heb in google je vraag in kernwoorden getypt :

error 1327 modern warfare

en kwam op deze engelstalige site uit met een oplossing :

http://www.techsupportforum.com/forums/f59/solved-error-1327-while-installing-steam-451770.html

blijkbaar heeft het iets met STEAM te maken ( ik meen dat dat een soort van beveiliging van spellen is of zoiets )
onderaan de pagina staat hun oplossing, maar is allemaal in het engels.

hopelijk heb je iemand in je buurt die engels kan, en ook in de register durft te gaan ( kortom zoek je een computernerd :) in de buurt )

Toegevoegd na 2 minuten:
deze link is nog wat makkelijker :

http://www.help2go.com/forum/computer-help/105056-windows-xp-sp3-error-1327-a.html

blijkbaar is in je register ergens een vermelding van die drive, en dat moet aangepast worden.

de register geraak je in via,
start
uitvoeren, en dan
regedit
te typen ( maar wees voorzichtig met die dingen !! )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat met regedit heb ik al gedaan'. Maar het werkt niet'. Je bedoelt toch dat ik de schijnaam moet aanpassen? Dat doetie niet :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
inderdaad dat bedoelde ik...
dat is minder dan... je vind in de register wel ergens die verwijzing naar schijf I, en vervang je naar C. maar als je herstart dan verzet hij het terug naar I in je register? en heb je geprobeerd zoals in de eerste link stond
http://store.steampowered.com/
om daar de laatste versie van Steam te downloaden en installeren? Een andere optie, maar die is wel héél rigorieus is je pc te formateren, her-installeren en dan meteen het spel installeren. Ah valt me nog iets te binnen net.
toen je dat spel installeerde had je toch geen extrene schijf of USB stick aangesloten? ( want dat kan soms ook vervelende effecten op installaties hebben ) succes iig :)