Met welk programma kan ik mijn gitaar met Fender mustang (versterker) het beste opnemen?

Ik heb pas geleden een fender mustang versterker gekocht. Op deze mustang zit een usb poort waarmee ik hem met de computer kan verbinden. Weet iemand met wat voor programma ik geluid van mijn gitaar op kan nemen. Dit zou moeten kunnen (volgens de verkoper),ik heb de geluid drivers (ASIO) gedownload. Ik heb trouwens een windows vista computer.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

Je moet ook Ableton Live Lite 8 Fender Edition gebruiken (of een ander opname programma) via de links staat er meer over.
In de link staat beschreven wat je nodig hebt en hoe dit moet doen.

In de tweede link staat wat er mis kan zijn

succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt,klopt het dat ik nog een serial code moet kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
inderdaad die moet je hebben:
Hieronder staat beschreven hoe: http://www.fender.com/support/articles/redeeming-your-licenses-for-ableton-live-lite-8-fender-edition-and-amplitube-fender-le-se-fender-mustang-fender-bronco-40
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel erg bedankt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
graag gedaan