Hoe verhuis ik mijn Itunes bibliotheek naar mijn nieuwe laptop?

Deze vraag is al eerder gesteld, dat weet ik, maar deze antwoorden hebben wij niet verder geholpen. Ik heb een oude versie van I tunes op mijn oude, nog slechtwerkende laptop en heb I tunes 10 gedownload op nieuw laptop. Wat moet ik doen? Het is nog steeds niet gelukt het goede antwoord te vinden. Ik zou graag een duidelijk antwoord hebben waar digibeten zoals ik mee uit de voeten kunnen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Je zal eerst de muziek
moeten kopieëren in precies
dezelfde mappen zoals je die op je oude laptop hebt staan. Dan heb je in het mapje Itunes(waarschijnlijk bij program files) een bestandje music libary staan;ook die moet je kopieëren en plakken op je nieuwe laptop bij jou Itunes map. Succes