Bestaat er ook zoiets als desktop mappen?

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik vroeg mij af of er ook zoiets bestond zoals desktop mappen. Hier bedoel ik mee

Voor android o.a. bestaat dit ook dit is om je desktop op te schoonen...

Ik weet niet precies hoe ik dit moet uitleggen.
maar het komt neer op een categoriseerde snelkoppeling/apps manager...

het komt een beetje overeen met dit: http://goo.gl/pkOlB
maar dan voor op de windows

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedoel je niet rechter muisknop op je bureaublad en dan nieuwe map/folder?

Antwoorden (1)

Ja, deze functie zit standaard in Windows.
- rechtermuisknop op een lege plek van je bureaublad
- selecteer nieuw -> map
- geef de map een naam naar keuze, bijvoorbeeld 'games'
- nu kun je de map openen met dubbelklik en daarin je icoontjes zetten. Icoontjes kun je zo vanaf je bureaublad naar de map slepen.

Het is ook mogelijk om het icoontje van de map aan te passen.
- rechtermuisknop op de map -> eigenschappen
- ga naar het tabblad aanpassen. Daar heb je de mogelijkheid om een ander pictogram te kiezen.

Toegevoegd na 9 minuten:
Waarschijnlijk bedoel je dan een programma als Stardock Fences (zie filmpje en bron).

Toegevoegd na 11 minuten:
Als je Windows 7 hebt, kun je ook 7Stacks gebruiken: http://blog.tune-up.com/tips-and-tricks/how-to-group-windows-7-taskbar-icons-with-7stacks/
Kimath
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja dat heb ik dus al... maar ik zoek een programmaatje die het nog makkelijker maakt... dus niet dat er een map geopend word
Kimath
11 jaar geleden
maar wat voor programma zoek je dan? in je vraag heb je het over mappen, wat voor 'map' wil je hebben dan?
Kimath
11 jaar geleden
En welke Windows heb je?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
die fences komt heel erg dicht in de buurt en is zeker een mooi programma om mee te beginnen! als je nog meer tips hebt?! :D