Hoe komt het dat mijn vensters op mijn pc niet op mijn scherm passen?

ik heb windows 7 op mijn computer zitten.
ik had laatst een storing en toen gingen mijn schermen (2) raar doen en zwart worden enz.
ze doen het nu weer allebei, maar 1 scherm(hoofdscherm) doet het nog niet goed.
van alle vensters die ik daarop open, vallen de buitenste randen eraf als ik ze maximaliseer. dus ook bij de taakbalk onderaan mis een een randje.
ik heb hem wel gewoon op de juiste resolutie staan volgens mij. mijn andere beeldscherm doet het wel gewoon goed. ik heb ook mijn andere scherm hoofdscherm gemaakt, dat hielp niet, het zorgde er alleen voor dat er een zwarte rand om mijn bureaublad zat op mijn niet-hoofdscherm...
hoe kan ik zorgen dat alles gemaximaliseerd(en mijn taakbalk ook) gewoon helemaal op mijn scherm passen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

en dat ging even fout.
Wilde mijn laatste opmerking verwijderen wat die hoorde ergens anders en toen was alles weg.

Goed, memory recall. Dat is zijn de instellingen vanuit het geheugen terugzetten.
Lijkt me toch slim om de handleiding van de mon erbij te zoeken, mocht je eens een instelling willen veranderen.