Ik kan de Intel 82801fb ich6 Audio Driver niet vinden. Kan iemand mij helpen?

Ik heb mijn moeders laptop formatteerd en heb alle drivers installeerd maar alleen deze nog. Ik kan die niet vinden op officiele site van Intel. Ik heb ook HWinfo32 gedownload en als ik via daar probeert te downloaden stuurt ie mij naar de officiele site van Intel en daar zie ik page not found...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Laptop Drivers kun je meestal vinden bij de fabrikant van je laptop.
Daar je niet hebt aangegeven wat voor een merk en type en voor besturing je hebt, blijft het voor ons ook gissen.
Meestal zitten de audio drivers bij de chipset drivers van je moederbord, daar de audiochip op je moederbord zit.

Na wat speurwerk kwam ik de onderstaande site ( zie bron ) tegen, mischien dat je daar iets voor je gading kan vinden.

Een advies?- zet de drivers weg op een stick en berg deze goed op zodat je deze altijd weer kunt gebruiken bij een dergelijke herinstallatie.
Of maak een backup van je hele schijf ( image ) zodat je altijd terug kan grijpen.

Mocht je er alsnog niet uitkomen, zet dan je vraag uit op het onderstaande forum;
http://www.pc-helpforum.be/forum/