is norman.com betrouwbaar?

ik heb al op wat websites gelezen dat norman een van de beste is de er bestaat.. waarom heb ik er dan nog nooit van gehoord? Is norman wel zo betrouwbaar zoals zeggen..

ik las zelfs verhalen op sites dat norman een van de eerste is die bestond... zie bron : http://www.techzine.nl/reviews/555/norman-security-suite-7-a.html

ik ben gewoon even benieuwd wat jullie ervan vinden...

ik kan in ieder geval zeggen dat het er wel gelikt uit ziet..
maar goed dat zegt nog steeds niets natuurlijk!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Wij hebben het ook! Lekker makkelijk en heel betrouwbaar! En hij haalt alle virussen zo uit je computer
Mvg
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben niet zo bekend met Norman.
Ik heb net gegoogle en kwam niet zo goed uit de test. (Zie bronnen)

Dit zijn wel verschillende testen. Vaak heb je bij de ene test is die wel goed en bij de andere slecht. Maar als ik nu al deze testen bekijkt zal ik toch niet aanraden om norman te downloaden.

Ik zal voor een ander virusscanner gaan zoals: Microsoft of Alvast!

Toegevoegd na 12 minuten:
Alvast! = Avast!

Sorry.