Ineens zie ik in MSN Messenger alleen nog maar een wit scherm en zijn al mijn contact personen weg. Hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.4K

Het beste antwoord

Je zou kunnen proberen MSN opnieuw op te starten.. Als dat niet werkt misschien de computer even opnieuw opstarten. Het is meestal niet zo dat al je contacten verdwenen zijn, gewoon een foutje dus.
Meestal wil 1 van de 2 wel helpen.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er schijnt weer een nieuwe msn versie uit te zijn.
misschien tijd om te updaten?