Ik wil graag livestreamen op mijn computer met XSplit. Maar als ik hem opstart, krijg ik een error (zie beschrijving). Hoe moet ik dit oplossen?

Als ik XSplit opstart, krijg ik de volgende error:

Er is een fout opgetreden in XSplit Broadcaster en het programma moet worden afgesloten. Onze excuses voor het ongemak.
U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.

Ik heb mijn best gedaan om het op internet te vinden, maar helaas niks gevonden.

Weet iemand hoe ik dit probleem moet oplossen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Open XSplit eens als Administrator en met Windows Service Pack 2 als combaliteit.