Is de leeftijd van een speler belangerijk in FIFA Football?

Ik heb nu dat spel voor de vita, en zie dat een keeper van 35 jaar oud, 400.000 kost, maar een keeper van 25, met hetzelfde aantal punten kost 8.000.000, is het zo belangrijk om jonge spelers te hebben?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

jazeker, jonge spelers kun je trainen. Ik weet het niet zeker, maar waarschijnlijk raken oude spelers veel sneller geblesseerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sorry, ik heb Fifa met een ander spel verward. Klopt dus niet over dat trainen, dat andere wel