Is er een e-reader app waarbij je de ruimte tussen de letters kunt vergroten (letter spacing)?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Amazon Kindle D00701
Mogelijk om het aantal ‘words per line’ aan te geven, waardoor meer ruimte tussen de woorden mogelijk is.

Ipad = meest toegankelijke en gebruisvriendelijke e-reader. Niet specifiek bedoeld als e-reader, maar er bestaan verschillende apps , (programma’s) waardoor de Ipad wel als een E-reader functioneert. In dit geval was de E-reader uitgerust met Stanza (eigenlijk een app voor de Iphone en de Ipod Touch, maar door hem uit te vergroten ook geschikt voor het grotere scherm van de Ipad). Ook mogelijk om de ruimte tussen de regels aan te passen, de ruimte tussen woorden en de ruimte tussen paragrafen.

Bbinnenkort een gratis Ereader applicatie op de markt komt: Blio. voor op de volgende platforms: Windows, Mac, Linux, Android, Symbian,Windows Mobile en iPhone
(waarschijnlijk ook bruikbaar voor de Ipad via de app voor de Iphone). Voor meer informatie zie:
http://www.blioreader.com/.

Toegevoegd na 11 minuten:
app = Stanza