Hoe krijg ik mijn afbeelding ervoor in CS5?

Ik heb een afbeelding geopent maar ik zie hem alleen recht's onderin in het klein, nu wil ik hem natuurlijk groter hebben en ook zodat ik de mogelijk heb om het te bererken..... (gedownloade versie)

In de foto zie je hoe het eruitziet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Open de navigator, (zie afbeelding die ik heb toegevoegd) Kijk of je je plaatje dan ziet.

Dubbelklik op het gereedschap handje, kijk of de foto volledig weergegeven wordt.

Misschien heeft het met formaat foto te maken? Het canvas in Photoshop is het bewerkbare gebied.
Wanneer je een foto opent in Photoshop is de grootte van het canvas gelijk aan de grootte van de foto. Sneltoets Ctrl+Alt+C om Dialoogvenster canvasgrootte tevoorschijn te toveren.