Ik zoek een soort van tijdlijn software iemand die iets weet?

Ik ben op zoek naar een soort van tijdlijn software. Het liefst een programma dat offline werkt.
Zodat ik niet afhankelijk ben van een bepaald bedrijf, maar alles in eigen opslag kan houden.

Eigenlijk wil ik in feite een soort van tijdlijn van wat er gebeurd in mijn leven.
Waarin je bijvoorbeeld tot een dag kan inzoomen en dan de details daar kan lezen het liefst ook met eventueel foto´s of documenten.
Maar dat je ook uit kan zoomen zodat je periodes kan herkennen. Als je bijvoorbeeld op jaarniveau kijkt.
Zou je dan projecten op college zien. Sporten waar ik op dat moment mee bezig ben. Etc.

Is er iemand die hier enig advies voor heeft? Elke tip is welkom.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

MIcrosoft Visio - gebruik sjabloon tijdlijn.

Easy Timeline van BEEDOCS
http://www.beedocs.com/timeline3D/movies/index.php
is software voor Mac OS X. ziet er erg mooi uit!

Misschien is mindmapping software iets voor jou?
Gratis Freemind, Cayra, Xmind, je kunt ook afbeeldingen en hyperlinks toevoegen.
Betaalde programma's zijn bijv:
iMindmap (NL)
Mindview, met exportmogelijkheden naar Word, Excel en Powerpoint. Met dit programma kan een tijdlijn worden gemaakt.