Ik kan mijn pc niet meer opstarten. Ik krijg telkens een bluescreen, hoe verhelp ik dat?

Ik kan mijn pc niet meer opstarten omdat ik telkens een bluescreen krijg. Als ik probeer windows in veilige modus op te starten kan dit ook niet. Ik krijg dezelfde melding. De bijlage hieronder toont de foutmelding. De melding blijft op 0% voltooid staan. Het gedoe begon terwijl ik de pc gebruikte

Picture for question
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Software
4.2K
VraagAntwoord66
4 jaar geleden
Zoek eens op de foutcode. Ik kom bijvoorbeeld op deze site uit: https://www.timdehoog.nl/2018/05/19/windows-10-page-fault-in-nonpaged-area-bsod-oplossen/. Zij beweren dat als je bijvoorbeeld 10x achter elkaar opnieuw opstart dat je dan wel in de pc kan

Antwoorden (1)

Jouw BSOD duidt op een error op de harddrive, non paged area is de swapfile op je harddrive.
Probeer met een bootable USB stick zoals Ubuntu(LiveDVD) of HiRen's te booten, en via USB opgestarte OS de pagefile.sys te deleten(staat in de root van C: als system en hidden gemarkeerd)